Friday, June 27, 2008

Reisi eelne majandamine / 3-4 juuni (vist :p)

Nu mu ettevalmistus oli nagu alati viimase detailine hästi & hoolikalt ette planeeritud...

Peaks veel mainima, et mul oli kaks kolimist viimase 2 nädala jooksul (5 päevalise ettehoiatamisega) & palju muud sebimist (pangad,krediitkaardid,starman ning palju kliente jne) - lõpuks kogu mu träni lõpetas oma teekonna ühe tuttava taksojuhi garaažis. Suured tänud talle (mainin veel, et tal on linna odavaim 6-7 kohaline DVD enterdaimentiga takso muideks ) .

Anyways ma viimasel päeval veel parandasin viimaste klientide arvuteid ning umbes keskpäeval tuli idee, et võiks väiksed joogid sõpradega võtta enne homset Lõuna Aafrikasse minekut (yhed ja teised neist seda teha proovinud juba viimased nädalad). Muidugi helistada ma eriti kellelegi ei saanud kuna mul akul kõneaega u 12 minutit milles 15 juba kasutatud oli. Mul oli vaja veel üks klient ära rahuldada kuid kell hakkas juba seitse saama. Tulin just Ülemistest wireless kassasüsteemidega & muude x systeemidega majandamast. Kuna aega suht palju kaheksani siis läksin veel u 45x minutiks netti, et tänasest joogi plaanidest rääkida. Saimegi umbes kokku lepitud läbi vigase Linuxi aMSN'i , et kus mida teeme. Nu enamvähem saime... osa raffast tahtis Stroomi randa minna osa Tondi parki... fak it, teeme mõlemat siis! Klient helistas poole kaheksa aeg, et ta jõuab varsti Kaubamaja juurde kus ma netitasin. Seega oli mul u 15 minti veel aega netitada & siis kiirelt poodi enne kaheksat kuna ka paar sõpra tahtsid jooke saada (muutusid juba närviliseks, et miks ma poes pole juba). Nibbin-nabbin jõutsingi Nipernaadi, õlled & natuke õlle ampsu ostetud – jälle pea 500 võrra vaesem (muidugi Kaubamaja on kindlasti ka üks säästukamaid kohti kus sisseoste teha). Jõudsin just oma joogid sedasi letile laduda, et alco jõudis enne kaheksat letist läbi ja söök peale kaheksat – mis ma ütlesin, et kiirustada pole mõtet! Lõpuks jõudsin ka kliendini koos oma kottidega kes mind juba u 15 minti oli kaupsi juures oodanud. Käisime kiirelt ta kontoris & parandasin tal üle võrgu DOSist printimise kala ära ühes raamatupidamise programmis.

Niih, lühidalt siis läksime stroomi, drinkasime seal natuke, siis tondi parki ning drinkasime seal natuke & siis ühe sõbranna poole kus ka natuke drinkasime (ma ei tea miks mul enamasti vanatallinna pudel käes oli ja lõpuks tühjaks sai...). Lõpuks oli Vana Tallinn,Nipernaadi, õlled & ampsud ning isegi mahlad otsa ning kuna kell oli juba palju ei hakanud ma venna poole ööseks minema. Umbes 4-5 hommikul jõudsin oma exiga ühte vanalinna motelli. Kui u 9 aeg ärkasime peale teise mobiili äratust ning selgusele jõudsime kus oleme mõistsin, et peaksin varsti venna juurde minema (kuna ma olin juba kodutu momendil) ning pakkima hakkama , et 12 sele lennule jõuda (mis te ei pakigi oma asju 3 tundi enne lennuki väljumist v?). Samas teine pool pidi koju mehe juurde jõudma... Ahjaa, kui lend 12 väljub siis u 2 tundi enne seda peaksin seal olema (thx "BinLaden" & NSA) Ahjaa, veel vaja poodi jõuda ju, et läpakale kott osta... mis seal ikke taksoga venna juurde, kiirelt pooled asjad mida vajan kotti ning siis kiirelt ülemiste keskusesse kus peaksin omale veel läpaka koti muretsema. Pooled sest ülejäänud poolt ma eip leidnud – kuid ongi parem, sest kott sai kergem. Jõudsin veel ülemistes ka shopata & omale vinge läppari koti osta & loota sellele, et mu puhul tehakse erand ming lastakse ka hiljem kui 2 tundi chekIn teha. - ennäe lastigi, muretsemiseks pole põhjust! :)

Lennujaamas WiFitasin veel natuke & laadisin alla omale lugemist Mandella & LAVi kohta nii Wikipeediast kui MaailmaLaiusestVõrgust ehk 3xW'st. Loomulikult pole mul eriti aega olnud varem LAVi kohta midagi olulist lugeda - kuid kui ma seda varem teinud oleks – mida ma siis pikkadel igavatel lendudel tegema peaks ??

No comments: